مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


عليرضا خليلي‌نيا پس از شكست يك بر صفر مقابل پرسپوليس در هفته اول ليگ برتر فوتبال، اظهار كرد: تيمي كه گل نزد، طبيعتا يك جايي گل مي‌خورد و هميشه فوتبال به خوب بازي كردن نيست. در اين بازي هر چند ما خوب كار كرديم و توپ و ميدان را در اختيار داشتيم، اما نتيجه را به حريف واگذار كرديم.

 

وي با اشاره به اينكه ما روي يك ضد حمله گل خورديم، افزود: درواقع بهتر است بگويم كه ما مقابل تيم ملي بازي كرديم و حقيقتا ديديد كه حريف حرفي براي گفتن نداشت و بهتر است بگويم اصلا توپ به پاي بعضي از بازيكنان آنها نخورد.

 

عضو هيات مديره باشگاه صنعت نفت آبادان تصريح كرد: ما در اين بازي در زدن ضربات نهايي ضعف داشتيم و تمام‌كننده‌هاي ما نتوانستند آنطور كه بايد خوب ظاهر شوند و گل بزنند، به همين خاطر سرمربي تيم پس از بازي تصميم گرفت از يك مهاجم استراليايي كه از مدت‌ها وي را تحت نظر داريم، پس از انجام تست‌‌گيري، از او استفاده كند.

 

وي افزود: با بازي خوب و هماهنگي كه تيم ما از خود به نمايش گذاشت، واقعا جاي اميدواري است و اگر بتوانيم در آينده يك مهاجم خوب و تمام‌كننده به تيم اضافه كنيم، روندمان بهتر خواهد شد.

 

خليلي‌نيا بيان كرد: در اين ديدار در خط دفاع و دروازه‌بان بسيار خوب كار كرديم و تنها مشكل ما بيشتر مربوط به يك فوروارد شش دانگ در تيم است. در اين بازي واقعا جاي خالي (فونيكه سي) احساس شد، هر چند كه مهاجمان تيم خوب عمل كردند، اما نياز است كه با اضافه كردن يك مهاجم تمام عيار، رقابت بيشتري بين مهاجمان خود ايجاد كنيم.

 

وي با اشاره به اينكه كاستا به كار خود در تيم ادامه خواهد داد، گفت: هر چند كه بازي را واگذار كرديم اما با وي هيچ مشكلي نداريم، افزود: قطعا با اضافه كردن يك مهاجم خوب جلوي تمام تيم‌ها حرفي براي گفتن داشته باشيم.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: جمعه 30 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com